onsdag 6. oktober 2010

Modell på 1 dag, kanal 5.



Så, sett dere ned i godstolen, finn frem popcorn smøret- for dette er et program dere må se til høsten. Idag er det premiere på kanal FEMs nye storsatsing "Modell på en dag" kl 21.30. Jeg har selv vært med å style til programmet og kan love deg et bra tidsfordriv. Konseptet er å finne modell, styling, makeup og hår innen åtte timer-og det er Ingeborg Heldal og Bjørn Oppsahl som har vært programleder og fotograf på det laget jeg har vært med på. See it, Love it, Rate it, Great it : Jeg skal på premierefest og drikke champagne,- gleder meg til å se to måneder med totale forvandlinger, ferske modeller, - og rykende styling.
KOS DEG- for det skal JEG.
- Kommer tilbake med flere bilder fra Premierefesten*


P.S : Jeg blir ikke å se før de to siste programmene da jeg er med som assistent for Elisa Røtterud i de andre*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar